بيشتر بدانيم

 چهار تنظیم امنیتی که هر کاربر گوگل باید بداند

سلام می کنم به همه شما دوستان خوبم،
تقریباً همه ما روزانه به شکلی از امکانات شرکت گوگل استفاده می‌کنیم و آن را یکی از مؤثرترین و امن ترین سرویس های اینترنتی می دانیم. اما در گوگل و سرویسهای مختلف آن هم تنظیماتی هستند که شاید ظاهراً مهم نباشند، اما اعمال هر کدام از آن‌ها به نوعی در استفاده بهتر و امن‌تر از سرویس های مختلف این شرکت، ضروری است.

۱- پیش‌نمایش اتوماتیک تصاویر ضمیمه ایمیل‌های دریافتی از لیست دوستان تان را غیرفعال کنید
جی‌میل، به صورت پیش‌فرض، پیش‌نمایش تصاویری که از طرف افراد ناشناس و یا منابع نا مشخص برای شما ارسال شده باش را به شما نشان نمی‌دهد، اما از جولای ۲۰۰۹ کسانی که حداقل یک بار برایشان ایمیلی ارسال کرده باشید، در لیست تماس جی‌میل شما قرار می‌گیرند. حال اگر شما ایمیلی که شامل یک فایل تصویری ضمیمه باشد، از افراد لیست خود دریافت کنید، آن تصویر به نمایش در می‌آید.
برای اینکه این پیش‌نمایش را غیرفعال کنید، باید در جی‌میل خود به صفحه Settings مراجعه کرده و در برگه General در قسمت External Content گزینه دوم (Ask before displaying external content) را انتخاب کنید و سپس کلید Save را در پایین صفحه برای ذخیره تنظیمات فشار دهید. بدین ترتیب پیش نمایش تصاویر ضمیمه تمامی ایمیل‌های تان تنها در صورتی به نمایش در می‌آیند که لینک Display images below را در بالای هر ایمیل کلیک کنید. بدین ترتیب دیگر مجبور نیستید که حجم زیادی از وقت و پهنای باندتان را صرف خواندن ایمیل دوستانی بنمایید که علاقه خاصی به استفاده از عکس‌های با کیفیت بالا در ایمیل شان هستند. و البته با جلوگیری از نمایش عکس‌های با منبع ناشناس، یکی از باگ های بزرگ امنیتی سیستم تان را رفع نموده اید.

۲- قابلیت های Chat، Labs و Buzz را خاموش کنید
این سه سرویس گوگل که در جی‌میل قابل دسترس هستند، علی‌رغم مزایای شان، معایب زیادی هم دارند. برای مثال Labs با اینکه مجموعه‌ای کاربردی از ابزارها برای جی‌میل را در اختیارتان می گذارد، سرعت صندوق پست الکترونیکی شما را کم کرده و ممکن است شما را عصبی کند و چت هم که مرتب حواس شما را پرت خواهد کرد و حجمی از صفحه نمایش را هم اشغال می کند. از معایب گوگل باز هم که احتمالاً آگاه هستید و می‌دانید با وجود تغییراتی که گوگل در این سرویس داده، برای حفظ حریم خصوصی و لیست دوستان خود، بهتر است حداقل فعلاً از این سرویس صرفنظر کنید.
برای خاموش کردن گوگل باز و سرویس چت گوگل در جی‌میل، می‌توانید پس از ورود به جی‌میل، به پایین صفحه رفته و مطابق شکل، کلید های turn off chat و turn off buzz را بزنید. بدین ترتیب از شر پنجره چت خلاص می‌شوید و منوی Buzz که در زیر Inbox قرار دارد، ناپدید می‌شود. البته شما می‌توانید در صورت نیاز دوباره با مراجعه به این قسمت از صفحه جی‌میل و زدن کلید turn on این دو سرویس را به جی‌میل خود برگردانید.

اگر هم به نظرتان سرعت جی‌میل‌ کم شده یا حتی گاهی ارتباط آن قطع می‌شود، می‌توانید با خاموش کردن Labs به‌ بهبود این وضع کمک کنید. وقتی سرعت کم است اگر از لینک زیر برای باز کردن جی‌میل استفاده کنید، جی‌میل‌تان بدون Labs باز خواهد شد: https://mail.google.com/mail/?labs=0# 
با این لینک جی‌میل در حالت Safe Mode باز می‌شود. شما می‌توانید این آدرس را بوک مارک کنید تا از طریق آن به جی‌میل خود سر بزنید و سرعت و پایداری بیشتر جی‌میل را شاهد باشید.

۳-پاک کردن تاریخچه جستجوها و لاگین ها
اگر شما در گوگل یا جی‌میل یا هر کدام از سرویسهای این شرکت لاگین کرده باشید، گوگل جستجوهای شما را ذخیره کرده می‌کند. حتی اگر لاگین نباشید، این احتمال وجود دارد که گوگل مواردی را که قبلاً تایپ و جستجو کرده‌اید، پیگیری کند. با استفاده از آدرس زیر، شما می‌توانید تاریخچه جستجوهایی که در گوگل انجام داده‌اید را به کلی پاک نمایید:
https://www.google.com/accounts/DeleteService?service=hist 
این قابلیت برای همه‌ی کاربران فعال است، اما اگر از طریق آن نتوانستید نتیجه مناسبی بگیرید، ابتدا وارد اکانت گوگل تان شوید و سپس این لینک را امتحان کنید:
http://www.google.com/history 
در اینجا لیست کامل نتایج جستجوی خود را به تقکیک روز می‌توانید مشاهده و مدیریت کنید. قابلیت جالبی که گوگل برای این سرویس خود در اختیار کاربران قرار داده، ایست موقتی و حتی کامل این سرویس است. حتی شما می‌توانید این سرویس را برای مدت زمانی مشخص غیرفعال نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از کلید Remove Items در سمت چپ، برخی موارد را از لیست جستجوی خود حذف کنید.
در صورتی که شما جستجوهای خود را در حالتی که لاگین نبوده اید انجام می داده اید، به دنبال لینک Web history در گوشه سمت راست صفحه بگردید. در اینجا شما می‌توانید هر آنچه که گوگل در کامپیوتر (و مرورگر شما) پیگیری کرده، بیابید و نتایج را برای خودتان سفارشی کنید.

۴- مطمئن شوید که گوگل قابلیت https را برای شما فعال کرده باشد
قبلاً گفته ایم که گوگل برای امنیت بیشتر کاربرانش شیوه ارتباط تمامی کاربران جی‌میل را از http به https تغییر داده است، اما متأسفانه مواردی مشاهده شده که این کار انجام نگرفته است. پس لطفاً حتماً از طریق صفحه تنظیمات جی‌میل (setting) این مورد را کنترل کنید تا مطمئن شوید که ارتباط تان با سرورهای گوگل به صورت امن است.

یک شنبه 28 دی 1389برچسب:, :: 5:48 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 

http://marshal-modern.ir/Archive/17661.aspx

رسم روزگاره :

کسي را که خيلي دوست داري، زود از دست مي دهي پيش از آنکه خوب نگاهش کني. پيش از آنكه او را در آغوش بگيري . پيش از آنکه تمام حرفهايت را به او بگويي ، پيش از آنکه همه لبخندهايت را به او نشان بدهي مثل پروانه اي زيبا، بال ميگيرد و دور مي شود ، و تو خيال ميكردي تا آخر دنيا مي توني هر روز طلوع آفتاب را با او تماشا كني .

رسم روزگاره :

کسي که از ديدنش سير نشده اي زود از دنياي تو ميرود ، بدون اينكه حتي ردي و نشوني از خودش در دنياي تو به جا بزاره .چه آرزوهايي با او نداشتي ، چه آينده ي زيبايي را با او مي ديدي، فرصت نشد كه فقط يك بار سرت را بر روي شانه هايش بزاري و گريه كني .

رسم روزگاره :

وقتي از هر روزي بيشتر به او نياز داري ، وقتي هنوز خوشبختي را در كنار او حس نكردي ، وقتي هنوز ترانه هاي عاشقي را تا آخر با او نخوانده اي ، دركمال ناباوري مي بيني كه او را در کنارت نيست . چه فكر پوچي بود كه دست در دست او خنده کنان تا اوج آسمان خواهي رفت و او صورتت را پر از بوسه ميکند.

رسم روزگاره :

با خود گفتي اگر اين بار ببينمش دست او را مي گيرم ، خيلي محكم مي گيرم و نمي گذارم كه برود . او بايد براي هميشه پيشم بماند . دستي را گرفتي اما اين دست كيست كه خيلي سرده ؟ تو دست در دست تنهايي دادي . اون دست رهات نمي كنه !!!

رسم روزگاره :

او که ميرود ، براي هميشه هم مي رود .و آنقدر تنها مي شوي که حتي نام روزها را فراموش ميکني و گذشت زمان را احساس نمي كني ، از صداي تيك تيك ساعت بيزار مي شوي و با آنكه تنگ دل تو شكست اما ماهيش آزاد نشد.

راستی تو كه او را خيلي دوست داري: اگه هنوز باد شمعهایت را خاموش نکرده، اگه هنوز شمع بالهايت را نسوزانده ، اگه هنوز می توانی به او هديه اي ، شاخه گلي بدهي و پس قدر لحظه لحظه ي اين روزها را بدان . برايش فال حافظي بگير . او را در آغوش بگير و تا فرصت داري با او بگو :

 

"دوستت دارم "

http://marshal-modern.ir/Archive/17660.aspx

 

یک شنبه 27 دی 1389برچسب:, :: 4:45 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 اینجا هتل نیست بیمارستانه 

www.darhami.com

www.darhami.com



ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 دی 1389برچسب:, :: 4:24 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 برنادت دختری از روستاهای فرانسه و از خانواده‌ای فقیر بود كه مدعی شد مریم مادر مسیح را میبیند و با او گفتگو می‌كند. عده‌ای به او ایمان آورده و عده‌ای دیگر او را دروغگو خواندند ولی حرف‌های برنادت كه از طرف مریم مقدس بیان می‌كرد و به همه مردم روی زمین پیام‌های خوب زیستن را ابلاغ می‌نمود حتی اسقف كلیسای آن جا را نیز بر آن داشت تا به برنادت ایمان آورد . 


برنادت در طول زندگیش معجزات بسیاری از جمله شفای بیماران لاعلاج انجام داد و سرانجام در سال 1879درگذشت. و حالا پس از 130 سال مقامات كلیسایی كه وی در آنجا دفن شده بود بدن او را بیرون آوردند و دیدند كه جنازه‌اش نپوسیده است و این محل امروز محل زیارت مسیحیان شده است.

 


جنازه این خانم روحانی در حال حاضر در کلیسای St. Gildard در Nevers فرانسه نگهداری میشود که در سال 1879 فوت کرد. 
نام وی Sister Marie Bernard بود .بعد از سه بار کالبد شکافی و نمونه برداری از اجزای بدن او (آخرین بار 1925) محققان و پزشکان گفتند که علت ماندگاری بدن او و سالم ماندن کلیه اجزای بدنش (ماهیچه ها -اسکلت -و اجزای داخلی بدن) نوعی نمک کلسیم و نیز نوعی کپک هست که مانند لایه ای کل بدن او را پوشانده بود و با اینکه جنازه بار اول (1909) توسط راهبه ها شسته شده و لباسهایش تعویض شده باز هم تا سال 1925 که آخرین کالبد شکافی انجام شد جنازه سالم مانده بود و هیچ نوع اثری از بوی بد یا پوسیدگی مشاهده نشد.

 آخرین گزارشی که در مورد آن نوشته شده این پدیده را امری غیر عادی ذکر کردند.

 

یک شنبه 26 دی 1389برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 Blu-Ray چیست ؟

بلو-ری (Blu-ray، BD) نوعی دیسک نوری است که کاربرد اصلی آن ذخیره ویدئو باکیفیت بالا و اطلاعات است و از نظر ابعاد ظاهری مشابه CD و DVD است.
نام بلو-ری از تکنولوژی لیزر آبی مشتق شده است که برای خواندن و نوشتن این نوع دیسک ها استفاده می شود. ولی برای ذخیره اطلاعات بر روی DVD از لیزر قرمز استفاده می شود. به دلیل کوتاه تر بودن طول موج نور آبی نسبت به نور قرمز، ظرفیت ذخیره اطلاعات بلو-ری بیشتر از DVD است. یک دیسک بلو-ری دو لایه، می تواند ۵۰ گیگابایت ذخیره کند که شش بار بیشتر از ظرفیت یک دی وی دو لایه است.

بیشتر فیلم های سینمایی به وسیله دوربین های 35 میلی متری فیلم برداری می شوند، اما از آن جایی که عرضه و پخش فیلم ها به صورت 35 میلیمتری ممکن نیست، بنابراین بایستی نگاتیوهای حاصل از این فیلم ها را به فرمتی ارزان و رایج تبدیل کرد تا برای همگان در دسترس و قابل استفاده باشد.اما از آن جایی که تبدیل این نگاتیوها به فرمت های دیگر همیشه با فشرده سازی همراه است قاعدتا برخی از جزییات فیلم نیز از بین خواهد رفت. حال اگر فضای لازم برای ذخیره سازی فیلم افزایش یابد، فشرده سازی با شدت کمتری افزایش خواهد یافت و این به معنی افزایش کیفیت و وضوح تصویر خواهد بود. پیدایش دیسک های Blu-Ray ، امکان دسترسی به چنین فضای وسیع ذخیره سازی را ممکن ساخته و سبب عرضه ی فیلم های با وضوح بالا (High Definition) در بازار شده اند.

 

BD-Rip چیست؟

عموما پس از مدتی که از عرضه یک فرمت جدید تصویری می گذرد، ابزارها و نرم افزارهایی توسط برنامه نویسان وافراد علاقه مند، برای ریپ* کردن فرمت مورد نظر ارایه می گردد. این ریپ ها همیشه با استقبال عموم روبرو شده اند زیرا، فضای کمتری اشغال می کنند و همچنین از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با فایل اصلی ندارند. پس از عرضه فیلم ها بر روی دیسک های بلوری، گروه های محدودی اقدام به ریپ کردن این فیلم ها و کاهش حجم آنها به 4.5 الی 12 گیگ برای هر فیلم کردند، که به این فیلم های حاصله BD-Rip گفته می شود.

(ریپ : تبدیل فایل تصویری مورد نظر، به یک فایل تصویری با حجم کمتر. به گونه ای که فضای کمتری را اشغال کرده و از لحاظ کیفیت تصویر در مقایسه با فایل اصلی تفاوت چندانی نداشته باشد.)

 

 

ابعاد استاندارد HD

رزولیشن یک تصویر(حاصلضرب پیکسل های موجود در طول و عرض آن تصویر) بیانگر میزان دقت و کیفیت ان است. رزولوشن یک فیلم DVD برابر 480 پیکسل می باشد. در حالی که این عدد برای فیلم های HD برابر 720 پیکسل و یا 1080 پیکسل می باشد.

سه شنبه 25 دی 1389برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 حجةالاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون روحانیون مجلس  گفت:

موسسات مالی اعتباری وضعیت نامناسبی دارند و بارها تذکر داده ایم که مصوبات قانونی را رعایت نمی کنند، نه قوانین مصوب مجلس را و نه تذکرات بانک مرکزی را اجرا نمی کنند و کاملاً خودسرانه عمل می کنند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به فتوای اخیر آیت الله وحید خراسانی اظهار داشت: علما همواره نسبت به جریمه های دیرکرد ایراد داشته اند. موسسات مالی اعتباری که اسامی انقلابی را یدک می کشند، کار را از حد گذرانده اند و مردم از دست آنها عاصی شده اند. گاهی تا بالای 30 درصد سود می گیرند. کجای این کار اسلامی است؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک مرکزی در برابر اعتراضات علما و مشکلات اقتصادی مردم مسئول است، گفت: روحانیت مجلس تصمیم گرفته است از ریاست بانک مرکزی دعوت کند و سوال کند و توضیح بخواهد. همچنین از روسای بانکها و صاحبنظران اقتصادی نیز دعوت خواهد شد تا راهکاری برای حل این مشکل اندیشیده شود.

وی در مورد وجود ربا در سیستم بانکی گفت: سیستم بانکی اسلامی بر اساس اصل مشارکت و سایر عقود اسلامی عمل می کند البته اگر موسسات به این قوانین عمل کنند اما در مورد جرایم دیر کرد ایراداتی وجود دارد که باید برطرف شود.

رهبر با بیان اینکه باید مدافع اقتصاد اسلامی باشیم، خاطر نشان کرد: بیشترین حساسیت روی موسسات مالی و اعتباری است که پا را از مرزها فراتر گذاشته اند. خون مردم به اسم موسسه مالی و اعتباری و به اسم امام هشتم و بسیج و سپاه و نیروی انتظامی مکیده می شود. اینها نهادها نظام هستند اما نباید خارج از ضابطه ها عمل شود. این با اقتصاد اسلامی سازگار نیست.
 
این نماینده اصولگرای مجلس در انتها از سفر قریب الوقوع فراکسیون روحانیون به قم خبر داد و افزود: قصد داریم سفری به قم داشته باشیم و در این مورد صحبت هایی با علما و مراجع نیز داشته باشیم.
 
24 دی 1389برچسب:, :: 5:16 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 

 
دکتر استفان مارک، بیمارهای سرطانی را بااستفاده از روش های "نامتعارف" درمان کرده است و بسیاری از آنها بهبود یافتند. او به درمان طبیعی درمقابل با بیماریها معتقد است.


 

 
 
 
 
 
 

مطلب طولانی است اما بسیار مفید است

 
 
 
 
 
 

همه ما فکر می کنیم که خوردن میوه یعنی خرید میوه، پوست کندنش و فقط گذاشتنش توی دهان

 
 
 

به این سادگی که فکر می کنیدنیست

 
 
 

بسیار مهم است که بدانیم چگونه و چه وقت باید میوه بخوریم

 
 
 

راه صحیح خوردن میوه هاچیست؟

 
 
 

 

 
 
 

 

 
 
 

این است که میوه ها را بعد از مصرف غذا نخورید

 
 
 

میوه ها باید زمانی خورده شوند که معده خالی است

بقيه درادامه مطلب....

 
 
 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 دی 1389برچسب:بلبل, :: 6:10 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 

میدونی اسمت به زبان بلبلی چی میشه؟

 

 


 

سایتی که آدرسش رو در پایین گذاشتم دست به ابتکاری جدید در زمینه تغییر زبان اسم شما با زبان و صدای بلبل زده است. به این صورت که شما با نوشتن اسم خود در این سایت می توانید آن را به زبان بلبل بشنوید و در صورت علاقه ، صدای مورد نظر را در سیستم خود ذخیره کنید



امیدوارم خوشتون بیاد


www.nightingale-song.com


22 دی 1389برچسب:رانا, :: 5:6 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 

21 دی 1389برچسب:زندگي, :: 5:0 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر

با اعتماد، زمان حالت را بگذران
و بدون ترس برای آینده آماده شو



ایمانت را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است
فقط در صورتیكه بدانی چطور زندگی کنی



مهم این نیست که قشنگ باشی
قشنگ این است که مهم باشی !
حتی برای یک نفر
كوچك باش و عاشق ... كه عشق، خود میداند آئین بزرگ دانستنت را
بگذار عشق خاصیت تو باشد، نه رابطه خاص تو با کسی



موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
هر روز صبح در آفریقا، آهویی از خواب بیدار میشود
و برای زندگی كردن و امرار معاش در صحرا میچرد

آهو میداند كه باید از شیر سریعتر بدود
در غیر اینصورت طعمه شیر خواهد شد
شیر نیز برای زندگی و امرار معاش در صحرا میگردد
میداند كه باید از آهو سریعتر بدود، تا گرسنه نماند

مهم این نیست كه تو شیر باشی یا آهو ...
مهم اینست كه با طلوع آفتاب از خواب برخیزی و برای زندگیت
با تمام توان
و با تمام وجود شروع به دویدن كنی ...



زلال باش ... ،‌ زلال باش ... ،
زلال تر از قطرات اشک
فرقی نمی كند كه گودال كوچك آبی باشی
یا دریای بیكران، زلال كه باشی، آسمان در تو پیداست



دو چیز را همیشه فراموش كن:
خوبی كه به كسی می كنی
بدی كه كسی به تو می كند



همیشه به یاد داشته باش:
در مجلسی وارد شدی زبانت را نگه دار
در سفره ای نشستی شكمت را نگه دار
در خانه ای وارد شدی چشمانت را نگه دار
در نماز ایستادی دلت را نگهدار



دنیا دو روز است:
یك روز با تو و یك روز علیه تو
روزی كه با توست مغرور مشو و روزی كه علیه توست مایوس نشو
چرا كه هر دو پایان پذیرند



به چشمانت بیاموز كه هر شخصی ارزش نگاه ندارد
به دستانت بیاموز كه هر گلی ارزش چیدن ندارد



دو چیز را از هم جدا كن:
عشق و هوس
چون اولی مقدس است و دومی شیطانی
اولی تو را به پاكی می برد و دومی به پلیدی



چشم و زبان، دو سلاح بزرگ در نزد تواند
چگونه از آنها استفاده میكنی؟
مانند تیری زهرآلود یا آفتابی جهانتاب؟
زندگی گیر یا زندگی بخش؟



بدان كه قلبت كوچك است پس نمیتوانی تقسیمش كنی
هرگاه خواستی آنرا ببخشی با تمام وجودت ببخش كه كوچكیش جبران شود
هیچگاه عشق را با محبت، دلسوزی، ترحم و دوست داشتن یكی ندان
همه اینها اجزاء كوچكتر عشق هستند نه خود عشق
همیشه با خدا درد دل كن نه با خلق خدا و فقط به یگانه عالم توكل كن
آنگاه می بینی كه چگونه قبل از اینكه خودت دست به كار شوی، كارها به خوبی پیش می روند



میدانی که:
از خدا خواستن عزت است
اگر برآورده شود رحمت است و اگر نشود حكمت است
از خلق خدا خواستن خفت است
اگر برآورده شود منت است اگر نشود ذلت است



پس هر چه می خواهی از خدا بخواه
و در نظر داشته باش كه
برای او غیر ممكن وجود ندارد و تمام غیر ممكن ها فقط برای توست



 

 

 

 


 

در يك اقدام عجيب و باورنكردني يك پسر پنج ساله سوري با دختربچه‌اي سه ساله ازدواج كرد.

به گزارش ايسنا رسانه‌هاي سوريه اعلام كردند كه يك پسر بچه پنج ساله به نام «خالد» روز گذشته با دختري سه ساله به نام «حله» در منطقه «هومز» در 180 كيلومتري شمال «دمشق» پيمان زناشويي بستند.

براساس اين گزارش كه در پايگاه اطلاع‌رساني شورت نيوز منتشر شد، والدين اين دو كودك با برگزاري مراسم عروسي مفصل و كامل ازدواج آنان را جشن گرفتند.

 




همچنين پدر اين پسر پنج ساله هم در مصاحبه‌اي با رسانه‌هاي دولتي سوريه، گفت كه اين وصلت هيچگونه اختلالي در تحصيل آنان ايجاد نمي‌كند و اين دو كودك مي‌توانند به درس و مدرسه خود برسند.

 

 
 


اين مرد در ادامه افزود: من نمي‌دانم شايد نگرش اين دو كودك در آينده تغيير كند، اما هم اكنون آنان با هم خوشبخت هستند.

براي اعلام رسانه‌هاي سوريه ازدواج اين دو كودك در جهان براي اولين بار رخ داده و در نوع خود بي‌نظير است.


 

 

 

 

وی در ادامه افزود: پدرم به دلیل علاقه و شیفتگی که به این گروه منحرف داشت، به طور کامل مطیع «تونی الامو» شده بود، همین امر موجب شد که مرا به ازدواج این مرد دیوانه در آورد. پس از فرار کردنم، «تونی الامو» لو رفت و توسط پلیس آمریکا بازداشت شد. قاضی دادگاه ایالت آرکنسو او را محاکمه و به 175 سال حبس محکوم کرد. اتهام وی ازدواج با بیش از 12 دختر زیر 15 سال بود. کوچک ترین آنها هشت سال سن داشت.
«اوپرا ونفری» در برنامه هفتگی خود موفق شد چهار تن از همسران «تونی الامو» را دعوت کند تا از خاطرات تلخ خود با این کشیش جنایتکار سخن بگویند.

 

«اوپرا ونفری» مجری سرشناس آمریکایی در آخرین برنامه تلویزیونی خود، داستان «تونی الامو» کشیش آمریکایی و رهبر یک گروه مسیحی منحرف که با 13 دختر کم سن و سال ازدواج کرد را فاش کرد.
گفتنی است در برنامه خانم اوپرا، تصاویری از خانه شخصی این کشیش آمریکایی پخش شد و در آن با یکی از همسران وی گفتگویی انجام شد. او در این گفتگو فاجعه زندگی با «تونی الامو» را بیان کرد و گفت: من تنها همسر «تونی» نبودم. پدرم با عقایدی که داشت، به اجبار مرا در 13 سالگی به ازدواج وی در آورد اما در 15 سالگی فرار کردم.

کشیشی که با 13 دختر کم سن و سال ازدواج کرد!! ( + عکس )
18 دی 1389برچسب:دنا, :: 14:6 ::  نويسنده : پرويز حضرتي

 مردم شهرهای یاسوج و سی سخت صبح شنبه پس از مدتها کوهها و کوه پایه های دنا را سفیدپوش دیدند.

پس از مدتها انتظار و پس از گذشت 18 روز از زمستان 89، کوههای دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد سفید پوش شدند.

به گزارش خبرنگار مهر در یاسوج، مردم شهرهای یاسوج و سی سخت صبح شنبه پس از مدتها کوهها و کوه پایه های دنا را سفیدپوش دیدند.

این مسئله موجب خوشحالی مردم این استان به خصوص کشاورزان و دامدارانی شده که از خشکسالیهای سالهای اخیر خسارت فراوانی دیده اند.

شاید این نخستین بار باشد که بارش برف در این موقع از سال مردم شهرها و روستاهای بویراحمد و دنا را ذوق زده می کند زیرا عدم بارش مناسب در ماههای اخیر به شدت آنها را نگران کرده بود. مردمی که تنها با کشاورزی و دامپروری گذران زندگی می کنند.

بزرگترها که گرد سفید پیری بر سر و صورتشان نشسته می گویند تاکنون سابقه نداشته که دنا در این فصل از سال لخت باشد و همیشه در اوایل پاییز این کوه پرصلابت جامه سپید بر تن می کرد و گاهی تا پاییز سال بعد تکه ای از این رخت سفید را با خود به یادگار داشت.

اکنون دنا دامن سفیدش را بر کوهها و کوهپایه های خود پهن کرده تا چشمه ها بجوشند و رودها بخروشند و دشتهای تشنه جنوب را سیراب کنند و تکه نانی بر سر سفره مردمان جنوب بگذارند.

بارش باران و برف بامداد امروز(شنبه) در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.
 
 
 
 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمي و آدرس mozafar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

��





نويسندگان